برای کار در خانه از راه دور، چه ابزار‌هایی باید داشته باشید؟

شاید جزء افرادی باشید که هیچ آشنایی با کار آنلاین در خانه از راه دور ندارید شاید هم سال‌هاست به این شکل کار می‌کنید. در این جا می‌خواهم یکسری ابزارهای مورد نیاز را برای افرادی که تازه وارد کسب درآمد در خانه بصورت آنلاین شدن را معرفی کنم.

برای اینکه بتونید در خانه بصورت آنلاین کا رکنید شما نیاز به :

۱- کامپیوتر (آپدیت شده)

۲- اینترنت ( با سرعت مناسب و هرچه قوی‌تر بهتر)

۳- فضای لازم برای کار

۴- هدست در صورتی‌که کار شما تلفنی است

 

این روزها در اکثر خانه‌ها کامپیوتر یا لپ‌تاپ هست. ولی هنوزم برخی افراد هستند که دنبال کار آنلاین هستند و فکر می‌کنند با تبلغات سیاهی که از کار در منزل دیدن که با یک گوشی لمسی میشه درآمد میلیونی داشت پس میشه همه کاری بصورت کار در منزل با گوشی انجام داد. ( البته یکسری کارها را میشه با گوشی انجام داد مثل پست گذاری در شبکه‌ها یمجازی مثل اینستاگرام و پیام رسان تلگرام- و یا حتی کار بازاریابی تلفنی را میشه با گوشی انجام داد)

اما ما می‌خواهیم به کسانی‌که می‌خواهند کارهای اینترنتی را انجام بدهند ابزارهای مورد نیازشون را معرفی کنیم

۱- کامپیوتر: اگر یک سیستم کامپیوتر و یا لپ‌تاپ دارید حتما سعی کنید همیشه ویندوز سیستم به روز باشد. و اگر جدیدترین ویندوز روز را نصب ندارید مهم نیست. مهم اینه حداقل از آخرین ورژن‌های ویندوز موجود در بازار شما یکی از آن‌ها را روی سیستم خود داشته باشید. داشتن یک کامپیوتر استاندارد برای کارهای خانگی بعضا بهتر از لپ‌تاپ هست اما اگر لپ‌تاپ هم دارید می‌تونید آن را به کیبورد و ماوس مجهز کنید تا کار کردن براتون راحت‌تر باشه.

۲- اینترنت: داشتن خط اینترنت با سرعت مناسب و البته قوی یکی از ضروریات کار در خانه هست. اینترنت‌های گوشی که این‌روزها در ایران بسیار طرفدار داره نمی‌تونه خیلی زیاد به شما در انجام کار کمک کنه. اما داشتن یک اینترنت ای دی اس ال ( روی خط تلفن از شرکت‌های خصوصی یا مستقیم از مخابرات) و یا اینترنت وایمکس مبین‌نت و یا ایرانسل و جدیدا شرکت‌های خصوصی دیگری هم اضافه شدند بهترین گزینه برای کار در خانه از راه دور بصورت آنلاین هست.

۳- داشتن فضای مناسب کار: شاید بگید فضای مناسب جزء ابزارها نیست! اما من میگم یکی از مهم‌ترین چیزهایی که باید در نظر بگیرید برای کار در خانه داشتن محیط مناسبی برای کار است. نیازی نیست اتاقی مجزا داشته باشید، همین‌که یک میز در گوشه اتاق و یا پذیرایی مختص کار خودتون قرار داده باشید و فقط موقع کار به اونجا سر بزنید باعث میشه که حس شاغل بودن به شما دست بده و فقط موقع انجام کار به اون محیط برید.

۴- هدست: بسیاری از کارهای در خانه بصورت تلفنی است، بسته به اینکه اپراتور پاسخگوی تلفن هستید یا بازاریاب تلفن و… بهتر هست یک هدست برای انجام این کار داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت | ورود
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
در خانه و در کنار فرزندانتان کار کنید و کسب درآمد کنید
اگر می‌خواهید بدانید چطور در خانه در کنار فرزندان‌تان کار کنید، همین حالا ایمیل خود را وارد کنید تا به شما بگویم.
شما ۷ روز جذاب تا یافتن شغل خانگی پیش رو دارید

شما 7 روز جذاب پیش‌رو دارید تا بتوانید این دوره آموزشی رایگان را تکمیل کنید. هر روز یک ایمیل برای شما ارسال می‌شود تا در نهایت یاد بگیرید که چگونه شغل مناسب خود را پیدا کنید.

شما ۸ روزحذاب برای انتخاب کسب‌وکار خانگی پیش رو دارید

شما 8 روز جذاب پیش‌رو دارید تا بتوانید این دوره آموزشی رایگان را تکمیل کنید.روزی یک درس برای شما ارسال می‌شود تا در نهایت پس از 8 روز بتوانید کسب و کار مناسب خود را راه اندازی کنید.

جشنواره غدیر