پاسخ به ۳ سوال درباره ترس زنان خانه‌دار از کسب درآمد در منزل

کسب درآمد در خانه کنار فرزندانتان می‌تواند علاوه بر ایفای خوب نقش مادری و همسری شما را به استقلال مالی برساند. می‌توانید کسب‌وکار خانگی ایده‌آلی راه‌اندازی کنید و در خانه به دور از شلوغی‌ها و هیاهوی شهر، حساب بانکی خود را پر و خالی کنید!

طبق آمار وزرات کار در سال نود و پنج نرخ بیکاری زنان دو برابر مردان است. زیرا زنان در ابتدا می‌خواهند در جایگاه همسر و مادر باشند. و ممکن است با حضور در بازار کار خارج از خانه، ایجاد تعادل بین کار و زندگی از بین برود. در صورتیکه اشتغال بانوان یکی از ابزارهایی است که به آنها کمک می‌کند احساس بهتری در جامعه داشته باشند.

طبق تجربه شخصی که سالها با زنان بسیاری  به‌عنوان همکار، در منزل، در ارتباط هستم به نتایجی دست یافته‌ام. یکی از آن نتایج این است که در حدود ۷۰ درصد  زنان خانه‌دار ترس هایی از اشتغال خانگی بخاطر آگاهی نداشتن از انواع مختلف کسب‌وکارهای خانگی خصوصا کسب‌وکارهای آنلاین دارند. که من در این مقاله به سه ترس عمده زنان خانه‌دار از کار در منزل پرداخته ام و کمک می‌کنم تا دیدگاه خوبی نسبت به کار در منزل داشته باشید.

ممکن است ابتدا برایتان کمی دشوار باشد اما فقط کافی است هر روز یک کار کوچک را که از آن می‌ترسید انجام دهید  (النور روز ولت بانوی اول ایالات متحده)

 

شناخت و غلبه بر ترس مادها !

  • مرزها
  • اعتمادها
  • درآمدها
  • مرز بین زندگی شخصی و کار را چطور ایجاد کنید؟

اگر مشتریان یا همکاران هر زمان که تماس بگیرند و شما پاسخگو بدهید مطمئن باشید دست از سر شما برنمی‌دارند و دیگر نمی‌توانید اوضاع را کنترل کنید. پس برای خود ساعت کاری مشخص انتخاب کنید و به مشتریان و همکاران خود این ساعت کاری را اعلام کنید.

حد و مرزی سفت و سخت تعیین کنید و به آن پایبند باشید! زیرا این شمایید که تعیین می‌کنید در چه ساعاتی در دسترس هستید . همانطور که مدیرخانه شمایید  در منزل هم کارفرما خودتان هستید.

مثلا اعلام کنید ساعت کاری من در منزل از ۸ صبح تا ۴ بعدازظهر است یا مثلا از ۹ صبح تا ۱۳ و از ۱۴ تا ۱۸ است و بعد از این ساعات مشتریان و همکاران می‌توانند برایتان پیغام بگذارند تا در روز کاری بعدی به آنها پاسخ بدهید. (البته به شرطی که روز بعد پاسخ به پیغام ها فراموشتان نشود )

یادتان باشد حتما بعد از ساعت کاری فناوری را خاموش کنید و کاملا به زندگی شخصی‌تان بپردازید.

  • اعتماد مشتریان و کارفرمایان را در منزل چطور جلب کنید؟

مشتریان از افرادی که به آنها اعتماد دارند خرید می‌کنند. کارفرمایان نیز پروژه‌های خود را به افرادی که خوش قول هستند واگذار می‌کنند. با توجه به نوع کسب و کار خانگی شما که محصولاتی را به مشریان می‌فروشید یا پروژه‌هایی را برای کارفرمایان، شرکت ها و موسسات در منزل انجام می‌دهید ناچارید اعتماد آنها را جلب کنید.

برای ایجاد اعتماد مشتریان و کارفرمایان، با توجه به اینکه شما در منزل کار می‌کنید می‌توانید از نکات زیر بهره ببرید:

  • خودتان باشید (بجای رفتار کردن مانند یک فروشنده سعی کنید خودتان باشید همانند زمانی که با همکاران و دوستان صحبت می‌کنید)
  • وقت شناس باشید ( برای کارفرمایان و البته مشتریان وقت شناسی شما در تحویل محصول یا پروژه بسیار حائز اهمیت است و شما را در نظر ایشان استثناء خواهد کرد)
  • امین باشید ( یک کارفرکا که پروژه خود را بصورت کار در منزل به شما واگذار می‌کند همیشه نگران هست که این پروژه در جای دیگیری استفاده نشود، پس نشان بدهید شما امین ترین فرد برای ایشان هستید)
  • خوش‌قول باشید (اگر قولی به مشتریان و کارفرمای خود می‌دهید حدالامکان سعی کنید به آن عمل کنید خوش‌قولی شما در اولین پروژه ها و یا ارسال محصول و کالای شما برای مشتریان آینده کاری شما را تضمین خواهدکرد)
  • ثابت قدم باشید ( به کارفرما و مشتریان خود نشان دهید که در زمان ها و شرایط مختلف رفتار شما در طول زمان، پایدار است و تغییر نخواهدکرد)
  • صداقت و یکپارچگی داشته باشید ( سعی کنید به کارفرما و مشتریان خود نشان دهید که برای آنها و کارشان احترام و ارزش قائل هستید و همه تلاش خود را می‌کنید تا نیاز آنها را پاسخ بدهید. موضع خود را حفظ کنید و هیچ وقت برای آنچه که نمی‌توانید قول ندهید!)
  • درآمدی معادل مشاغل بیرون از خانه دارد؟

جدای از تبلیغاتی که هر روزه در فضای مجازی می‌بینید که کسب درآمد بالا در منزل بااینترنت فقط با ۲ تا ۳ ساعت کارکه شعاری بیش نیست، آری می توانید به کسب درآمد حتی بسیار بالاتر از مشاغل بیرون برسید اما نه با روزی ۲ تا ۳ ساعت کار و این به آن معنا نیست که ناامید شوید. و فکر کنید نمی‌توانید به درآمد بالا با صرف وقت کم برسید. این واقعیت را بپذیرید که نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود.

اگر شما در ابتدای راه اندازی کسب‌وکار خانگی خود هستید روزها و ساعت‌های بیشتری نیاز به تلاش برای ایجاد جایگاه خود در بازار و بین کارفرمایان دارید تا به درآمد ثابت و خوب برسید. رسیدن به یک درآمد بسیار بالا بستگی به نکاتی دارد که در زیر چند مثال زده ام:

  • مدیریت و برنامه ریزی شما
  • مدت زمانی که وقت صرف می‌کنید
  • حوزه کاری که در آن فعالیت دارید
  • خلاقیت و نوآوری شما در ارائه کسب‌وکارتان به مشتریان و کارفرمایان

نتیجه: شما می‌توانید سقف درآمد خود را در منزل تعیین کنید و با تلاش و برنامه ریزی دقیق با انجام کار لذت بخش در خانه به درآمد رویایی خود برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت | ورود
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
در خانه و در کنار فرزندانتان کار کنید و کسب درآمد کنید
اگر می‌خواهید بدانید چطور در خانه در کنار فرزندان‌تان کار کنید، همین حالا ایمیل خود را وارد کنید تا به شما بگویم.
شما ۷ روز جذاب تا یافتن شغل خانگی پیش رو دارید

شما 7 روز جذاب پیش‌رو دارید تا بتوانید این دوره آموزشی رایگان را تکمیل کنید. هر روز یک ایمیل برای شما ارسال می‌شود تا در نهایت یاد بگیرید که چگونه شغل مناسب خود را پیدا کنید.

شما ۸ روزحذاب برای انتخاب کسب‌وکار خانگی پیش رو دارید

شما 8 روز جذاب پیش‌رو دارید تا بتوانید این دوره آموزشی رایگان را تکمیل کنید.روزی یک درس برای شما ارسال می‌شود تا در نهایت پس از 8 روز بتوانید کسب و کار مناسب خود را راه اندازی کنید.

جشنواره غدیر