۱۰ شغل آنلاین مخصوص بانوان (قسمت دوم)

در مطلب پیشین با مقدماتی از کسب و کار آنلاین مخصوص بانوان آشنا شدید. در مطلب قبل کارهایی نظیر راه اندازی سایت آشپزی، خیاطی، مجله عروسی و ساخت بدلیجات و ارائه آموزش آن، را معرفی کردم. و با نحوه ورود به این شغل‌ها و نحوه جذب کاربر بیشتر و درآمد بیشتر آشنا شدید. در این مطلب با چند کسب و کار آنلاین دیگر آشنا خواهید شد. با توجه به اینکه فضای اینترنت هر روز در حال بزرگ‌تر شدن است و هر روز کاربران آن افزایش می‌یابند، پس هنوز بسیاری از کارهای اینترنتی امکان ظهور دارند. فقط کافیست بیشتر مطالعه نمایید و با کسب مشاورات لازمه، آماده آغاز کسب و کاری در این فضا باشید.

 

راه اندازی سایت مد و زیبایی:

مجله مد و زیبایی یکی از کسب و کارهایی است که بانوان علاقه مند به راه اندازی آن هستند. در حقیقت اکثر بانوان با این نوع مباحث آشنایی اولیه دارند و بسیار آماده ورود به این حوزه هستند. مجله مد و زیبایی باید دارای مقالات و یکسری آموزش های آرایش بانوان، انواع مدل های لباس، نحوه مراقبت پوست و مو و غیره باشد. مقالات و آموزش های سایت را اختصاصی تولید نمایید و حتی می توانید از آرایشگران و آرایشگاه ها بخواهید آموزش و مقاله ارسال نمایند و در عوض شما، آنها را به کاربران معرفی نمایید.

نحوه کسب درآمد از سایت مجله مد و زیبایی

مطالب و آموزش های ویژه را برای کاربرانی که حق عضویت را پرداخت نمودند، قرار دهید.

تبلیغات مراکز مرتبط با مجله مد و زیبایی

فروش لوازم بهداشتی، آرایشی و فروش انواع کتاب، فیلم و غیره

جذب رپورتاژآگهی

دریافت دستمزد در قبال تبلیغات در شبکه های اجتماعی سایت

صنایع دستی

راه اندازی سایت آموزشی صنایع دستی:

فقط کافیست در این زمینه سررشته داشته باشید و یا علاقه مند باشید. اگر تاکنون سررشته ای نداشته اید، می توانید چندین دوره آموزشی صنایع دستی را در مراکز آموزشی طی نمایید و سپس هم شروع به کار حقیقی نمایید و هم در فضای مجازی فعال باشید. در سایت می توانید انواع مطالب و آموزش ها را ارائه دهید و حتی محصولات آموزشی را نیز جهت فروش قرار دهید. توجه داشته باشید کاری که از روی علاقه باشد و محصولات کاربردی باشد، حتما مشتری خودش را نیز پیدا می کند. برای کسب درآمد بیشتر می توانید از روش هایی که در قسمت های قبلی به آنها اشاره شد، استفاده نمایید.

راه اندازی سایت آموزشی پرورش و نگهداری گل و گیاه:

امروزه شرایط زندگی به گونه ای شده است که مردم در آپارتمان ها حتی به پرورش گل و گیاه می پردازند. خانه های محقر آپارتمانی اگر خشک و خالی باشد، زندگی را سخت می کند. اکثر مردم جامعه این را بخوبی درک نمودند و به سمت پرورش انواع گیاهان در منزل سوق پیدا نمودند. با کسب علم و تجربه در این زمینه، می توانید سایت پرباری جهت آموزش به کاربران ارائه دهید و کاربران زیادی را جذب نمایید.

چگونه درآمد را افزایش دهیم؟

پرورش گل و گیاه و فروش اینترنتی آن ها

تولید مطالب و فیلم های آموزشی از انواع گیاهان بصورت آموزش از صفر

امکان مشارکت کاربران در فروش اینترنتی و فروش محصولات آنها بصورت مشارکتی

راه اندازی مجله خانه داری:

خیالتان از راه اندازی چنین سایتی راحت باشد زیرا اکثر بانوان خانه دار هستند و نیازمند چنین سایتهایی برای یاری در امر خانه داری هستند. آموزش های تخصصی را در این حوزه شروع نمایید و به کاربران با بهترین نحو ارائه دهید. مطالب جذاب و آموزشی و مطالب کاربردی را بخوبی ارائه دهید. مطمئن باشید کاربران نیز وقتی با چنین سایتی روبرو می شوند، آنرا دیگر ترک نمی کنند و حداقل هر از چند گاهی به سایت شما سر می زنند تا بتوانند مطالب پربار سایت را بررسی و مطالعه نمایند.

را ه اندازی سایت مجله کودک:

مجله کودک نیز پتانسیل مناسبی دارد برای انواع مطالب و آموزش های دوران بارداری، مراقبت از نوزاد، تربیت کودکان، بررسی انواع مشکلات جسمی و روحی فرزندان، سلامت کودکان و…

جذب مخاطب با چنین سایتی در صورت ارائه مطالب مفید، می تواند به مرور زمان خوب باشد. برای کسب درآمد بیشتر بعد از جذب مخاطب می توانید تبلیغات و رپورتاژآگهی جذب نمایید و یا اقلام آموزشی و انواع محصولات آموزشی مورد استفاده بانوان و کودکان را در معرض فروش قرار دهید.

سایت مجله تناسب اندام و ورزش بانوان:

همیشه ورزش و تناسب اندام در بانوان به یک نگرانی و حساسیت روبرو بوده است. شما با توجه به چنین پتانسیلی می توانید مطالب با کیفیت در انواع فرمت ها را به کاربران ارائه دهید. کاربران را تشویق به ورزش نمایید و جهت یاری بیشتر آنها می توانید انواع لوازم ورزشی، لوازم تناسب اندام و آموزشی را به مخاطبان معرفی و پس از مدتی حتی برای فروش قرار دهید.

ورزش از کودکی تا بزرگسالی را شامل می شود و کاربران سایت رده بندی سنی مختلفی دارند. با توجه به چنین رده بندی هایی می توان تمهیدات خاصی را در سایت چید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت | ورود
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
در خانه و در کنار فرزندانتان کار کنید و کسب درآمد کنید
اگر می‌خواهید بدانید چطور در خانه در کنار فرزندان‌تان کار کنید، همین حالا ایمیل خود را وارد کنید تا به شما بگویم.
شما ۷ روز جذاب تا یافتن شغل خانگی پیش رو دارید

شما 7 روز جذاب پیش‌رو دارید تا بتوانید این دوره آموزشی رایگان را تکمیل کنید. هر روز یک ایمیل برای شما ارسال می‌شود تا در نهایت یاد بگیرید که چگونه شغل مناسب خود را پیدا کنید.

شما ۸ روزحذاب برای انتخاب کسب‌وکار خانگی پیش رو دارید

شما 8 روز جذاب پیش‌رو دارید تا بتوانید این دوره آموزشی رایگان را تکمیل کنید.روزی یک درس برای شما ارسال می‌شود تا در نهایت پس از 8 روز بتوانید کسب و کار مناسب خود را راه اندازی کنید.

جشنواره غدیر