۵ کسب و کار اینترنتی پولساز

وب‌سایت‌های زیادی هستند که انواع کسب‌و‌کارهای اینترنتی پردرآمد را منتشر می‌کنند. که برخی از آن‌ها منابع خارجی دارند و برای شرایط کنونی کشور ما مناسب نیستند. و یا اینکه عموما از نزدیک شخصی را نمی‌شناسیم که واقعا از کسب درآمد از آن وب‌سایت‌ها تجربه‌ای داشته و در اختیار ما قرار دهد. راه‌های پول درآوردن از اینترنت بی‌شمار است و هر شخصی بسته به نوع تخصص و مهارت، علاقه و زمان خود می‌تواند تصمیم بگیرد که کدام یک را برای پول درآوردن انتخاب کند. اما بصورت کلی ۵ کسب و کار اینترنتی هستند که براحتی می‌توانید در آن‌ها متخصص شده و پول پارو کنید. این ۵ مدل کسب‌و‌کار اینترنتی پول‌ساز بر اساس بازار موجود ایران و همچنین طی سال‌ها تجربه و تحقیق بدست آورده شده است. که در زیر به شما معرفی می‌کنم:

۱- آموزش آنلاین

افراد باهوش اطلاع دارند که برای آموزش دیگر نیازی نیست حتما بصورت حضوری در مکانی گردهم جمع شوند. آموزش  آنلاین امروزه دیگر رویا نیست و شما براحتی می‌توانید حتی در منزل خود به ده‌ها، صدها و حتی هزاران نفر بصورت آنلاین آموزش دهید. یکی از پردرآمدترین کسب‌و کارهای اینرتنتی آموزش دادن از طریق اینترنت است. افراد دیگر برای آموزش دیدن به دنبال روزنامه‌ها و آگهی‌های محلی همچنین به سراغ آموزشگاه‌ها و دوستان خود نمی‌روند بلکه اولین کاری که می‌کنند این است که در گوشی، تبلت و یا سیستم کامپیوتر خود به دنبال آموزش آنلاین هستند زیرا افراد آنقدر مشغله دارند که ترجیح می‌دهند یک آموزش آنلاین را بجای آموزش حضوری با صرف وقت کمتر و مسیر رفت‌و آمد دنبال کنند.

۲- متخصص تغذیه آنلاین

از آنجایی که افراد خصوصا خانم‌ها علاقه‌ی زیادی به خوش‌اندامی و سلامت دارند همیشه برای تنظیم وزن و تغذیه سالم خود هزینه می‌کنند. اضافه وزن، کاهش وزن و ریزش مو یکی از مشکلات افراد است که همیشه برای رفع آن در حال جستجو هستند. و باید در نظر داشته باشید که با توجه به وجود تکنولوژی این افراد در فضای اینترنت برای رفع مشکل خود کنکاش می‌کنند و اگر آنلاین نباشید حجم بسیار بالایی از مخاطبان و مشتریان را از دست می‌دهید. شما به‌عنوان یک متخصص تغذیه بصورت آنلاین علاوه بر این می‌توانید به سایر افراد مثل ورزشکاران مشاوره داده و برنامه‌های غذایی و رژیمی مناسبی نیز برای آن‌ها تهیه کنید. اگر از خدمات و راه‌کارهای شما راضی بودند حتی می‌توانند حضوری به شما مراجعه کنند.

۳- متخصص تولید محتوا

فضای آنلاین کسب‌و‌کارها اگر دارای محتوای خوب نباشد رشدی نخواهد داشت. درست شبیه یک کتاب که عنوان و عکس‌هایی دارد ولی یک کلمه هم در آن چیزی نشوته نشده است. کسانی که دارای وب‌سایت هستند و در فضای اینترنت محصولات و خدمات خود را ارائه می‌کنند نیاز دارند تا برای جذب مخاطبین و بهتر دیده شدن محتواهای خوب و جالب داشته باشند. افرادی که در حوزه تولید محتوا متخصص هستند می توانند به این نوع وب سایت‌ها کمک کنند. محتوا صرفا نوشتن یک مقاله نیست شما حتی می‌توانید با توجه به اهداف آن سازمان برای‌شان محتوای سریالی تولید کنید چیزهایی شبیه (مقاله، ویدئو، صورت و…) همانطور که می‌دانیم در عصر امروز محتوا فقط نوشته نیست و می‌تواند انواعی از موارد ذکر شده باشد.

این را در نظر داشته باشید ک‍پی کردن از روی مقالات دیگر و یا بازنویسی کردن و تایپ کردن محتواسازی نیست. برای ایجاد محتوای خوب و دست اول باید بر اساس تحقیقات، تجربیات، منابع معتبر ایرانی و خارجی و دانش خود یک محتوای خوب در موضوع مورد نظر بنویسید. حتی باید بتوانید موارد سئو و کلمات کلیدی را رعایت کرده و بر اساس کلیدواژه‌های پیشنهادی گوگل یک محتوا تولید کنید.

۴- متخصص بازاریابی اینترنتی

تا چند سال پیش کسب‌و‌کارها برای تبلیغات و بازاریابی محصولات و خدمات خود اولین کاری که می‌کردند چاپ تراکت و تبلیغات در روزنامه‌ها و… بود. حتی اگر بودجه بالایی داشتند از تلویزیون، رادیو و تبلیغات میدانی استفاده می‌کردند. هنوز هم افرادی هستند که این روند را ادامه می‌دهند. اما با وجود فضای اینترنت و حجم بالای کاربران اینترنت با صرف هزینه‌های بسیار پایین‌تر می‌شود بازاریابی اینترنتی انجام داد و بسیار بیشتر دیده شد.

امروزه شرکت‌ها و افراد بجای استفاده از تبلیغات سنتی ترجیح می‌دهند هوشمندانه‌تر هزینه کنند و تبلیغات و بازاریابی خود را در حجم گسترده‌تر با هزینه کم‌تر انجام دهند. در این صورت مخاطبان بازار هدف خود را راحت‌تر پیدا می‌کنند. حال بازاریابان اینترنتی که نسل جدید تبلیغات و بازاریابی را هوشمندانه ارئه می‌دهند می‌توانند خودشان را نشان دهند.

۵- فروش غذای آنلاین

در عصری که زن و مرد هر دو شاغل هستند و برای تهیه‌ی غذا معمولا فرصت ندارند ترجیح می‌دهند غذای خود را بصورت آنلاین سفارش بدهند تا اینکه بعد از برگشت به منزل با وجو خستگی چندساعتی صرف تهیه غذا کنند. حتی با افزایش زندگی مجردی که تهیه‌ی غذا برای این افراد همیشه راحت نیست. وجود یک تهیه غذای خانگی آنلاین و ارسال در سریع‌ترین زمان می‌تواند به کمک این افراد آمده و دغدغه آن‌ها را برای تهیه غذا کم کند.

این روز‌ها اکثر افراد به‌دنبال تهیه غذای خانگی و سالم هستند فروش غذای خانگی آنلاین می‌تواند به راحتی شما را پولدار کند. زیرا در ایران سفارش غذای خانگی آنلاین هنوز جای کار دارد و شما هم می‌توانید به این کار وارد شوید.

نکته:

تعداد کسب‌و‌کارهای اینترنتی درآمدزا کم نیستند و راه‌های زیادی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد. در اینجا هدف این بود که بهترین و پول‌سازترین را معرفی کنیم و با توجه به نیاز جال حاضر و چندین سال آینده افراد مختلف این پنج شغل از پول‌سازترین‌ها به‌حساب می‌آیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت | ورود
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
در خانه و در کنار فرزندانتان کار کنید و کسب درآمد کنید
اگر می‌خواهید بدانید چطور در خانه در کنار فرزندان‌تان کار کنید، همین حالا ایمیل خود را وارد کنید تا به شما بگویم.
شما ۷ روز جذاب تا یافتن شغل خانگی پیش رو دارید

شما 7 روز جذاب پیش‌رو دارید تا بتوانید این دوره آموزشی رایگان را تکمیل کنید. هر روز یک ایمیل برای شما ارسال می‌شود تا در نهایت یاد بگیرید که چگونه شغل مناسب خود را پیدا کنید.

شما ۸ روزحذاب برای انتخاب کسب‌وکار خانگی پیش رو دارید

شما 8 روز جذاب پیش‌رو دارید تا بتوانید این دوره آموزشی رایگان را تکمیل کنید.روزی یک درس برای شما ارسال می‌شود تا در نهایت پس از 8 روز بتوانید کسب و کار مناسب خود را راه اندازی کنید.

جشنواره غدیر