چرا بسیاری از مدرسان از آموزش پول زیادی به دست نمی‌آورند؟

حتما در زمینه فعالیت خود با مدرسانی آشنا هستید که بسیار موفق‌تر از شما هستند. احتمالابا خود فکر می‌کنید من که تدریسم خیلی بهتر است. چرا آن‌‌‌ها شاگردان خیلی بیشتری دارند و موفق‌تر هستند؟ همین سوال تقریبا در سایر کسب‌و‌کارها هم وجود دارد. بسیاری از تولیدکنندگان محصولات خانگی همیشه ابراز نگرانی می‌کنند که چرا رقیبان آن‌ها در کارشان موفق‌تر هستند.

 

دلایل زیادی وجود دارد که در اینجا فقط ۳ دلیل مهم و اصلی را معرفی می‌کنیم:

اما قبل از اینکه این ۳ دلیل را عنوان کنم می‌خواهم شما را با چیزی به نام صنعت آموزش آشنا کنم. هر صنعتی روش‌های خودش را دارد که افراد حین ورود به آن صنعت باید از قبل با آن آشنا باشند و گرنه نمی‌توانند در آن موفق شوند. مثلا اگر شما با صنعت کشاورزی آشنایی نداشته باشید نمی‌دانید چه خاکی چه زمینی برای کاشت مناسب است. در چه مناطقی باید چه دانه‌هایی  چه دانه‌هایی در چه ماهی از سال کاشته شود حتی شما نمی‌دانید که چطور باید ابیاری شود و چه آیا نیاز به کوددهی دارد یا نه بنابراین چون این چیزها را نمی‌دانید با اینکه علاقه زیادی به آن دارید با اینکه می‌خواهید وارد این صنعت شوید اما موفق نمی‌شوید

صنعت آموزش نیز همینطور است چون شما با نحوه فعالیت و رسیدن به درآمد میلیونی آشنایی ندارید . در یزر۳ دلیل اصلی نداشتن درآمد بالای مدرسان را توضیح داده‌ام

 

۱- فقط اطلاعات می‌دهند بدون نتیجه

مدرس حرفه‌ای کسی‌ست که نتیجه گرفتن شاگردانش را ابتدا هدف قرار می‌دهد و اطلاعات دست اول + تجربیاتواقعی + مطالب ساده را آموزش می‌ذهد. یعنی باید بتواند آموزشی طراحی کندکه نتیجه شاگردان پایان آموزش مشهود باشد. و بر اساس نتیحه محتوای دوره و مدل آموزش را طراحی کند.

۲- نه گفتن بلد نیستند

اکثر مدرسانی که نتوانستند از آموزش به درآمد بالا برسند نداشتن قدرت نه گفتن به کارآموزان و دانشجویان خودشان است. آن‌ها فکر می‌کردند هر چه بیشتر اطلاعات را در اختیار شاگرد قرار بدهند بهتر است و باید در این زمینه تا می‌توانند مغر شاگرد را پر کنند و به همه سوالاتش پاسخ بدهند اما یک مدرس حرفه‌ای هر اطلاعاتی را جزئیات به شاگردان خود نمی‌دهد و بر اساس شناخت نسبی که از شاگردانش دارد با توجه به اینکه در کدام مرحله از یادگیری هستند محتوای آموزشی خود راتهیه و ارائه کنند.

۳- رشته محصولات ندارند

بسیاری از افراد که در صنعت آموزش آنلاین وارد می‌شوند با سیستم بازاریابی و فروش آموزش آشنا نیستند و از همان ابتدا انتظار دارند دوره‌های آموزشی گران قیمت خود را پر کنند در صورتیکه درست شبیه فروش کالای فیزیکی یک مدرس حرفه‌ای هم باید مزیت رقابتی خودش را داشته باشد و این را با رشته محصولات باید نشان بدهد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت | ورود
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
در خانه و در کنار فرزندانتان کار کنید و کسب درآمد کنید
اگر می‌خواهید بدانید چطور در خانه در کنار فرزندان‌تان کار کنید، همین حالا ایمیل خود را وارد کنید تا به شما بگویم.
شما ۷ روز جذاب تا یافتن شغل خانگی پیش رو دارید

شما 7 روز جذاب پیش‌رو دارید تا بتوانید این دوره آموزشی رایگان را تکمیل کنید. هر روز یک ایمیل برای شما ارسال می‌شود تا در نهایت یاد بگیرید که چگونه شغل مناسب خود را پیدا کنید.

شما ۸ روزحذاب برای انتخاب کسب‌وکار خانگی پیش رو دارید

شما 8 روز جذاب پیش‌رو دارید تا بتوانید این دوره آموزشی رایگان را تکمیل کنید.روزی یک درس برای شما ارسال می‌شود تا در نهایت پس از 8 روز بتوانید کسب و کار مناسب خود را راه اندازی کنید.

جشنواره غدیر