چگونه نویسندگان آزاد می‌توانند مشتری های بیشتر را بدست آورند؟

چگونه نویسندگان آزاد می توانند مشتری های بیشتری را بدست آورند

هر فردی که یک نویسنده آنلاین و دورکار است همیشه به دنبال این است که مشتریان بیشتری کسب کند. همه ما احتمالا از درآمدهای نویسندگی بالا شنیده‌ایم و می‌شنویم اما اگر این کار را به شیوه مناسب انجام ندهید داشتن درآمد بالا و مشتریان خوب تقریبا غیر ممکن است.

بسیاری از نویسندگان سریع دلسرد می‌شوند و می‌خواهند کار خود را متوقف کنند؛ زیرا آن‌ها بین ۵ تا ۹ ساعت کار می‌کنند. و بدیهی است راحت‌تر از خانه می‌توانند این کار را انجام دهند، تا در ساعت‌هایی از روز به اوقات فراغت، کارهای شخصی و ملاقات با دوستان خود بپردازند.

بنابراین، چگونه می توانید در خانه شغل‌هایی با درآمد بالا و رویایی به دست آوردید؟

 

اعتماد به نفس را در خود ایجاد و تقویت کنید

آنچه که بسیاری از نویسندگان مستقل متوجه نمی‌شوند، این است که آنها فرصت دارند مشتریان خود را بسنجند و بدانند قیمت مناسب آن‌ها کدام است، با این حال، مشکل در ارزش گذاری قیمت و کار شماست. بنابراین، دفعات بعد یک مشتری با شما تماس می‌گیرد و از شما می‌پرسد قیمت کار شما چه میزان است؟ قیمت‌هایتان را به یک نمره بالاتر برسانید، این نوع ارزش‌گذاری و داشتن اعتما به نفس در پیشنهاد قیمت بالاتر شما با خوشحالی مشتریانی که قیمتهای پایین می‌دهند را رد می کنید، و از .ج.د مشتریان بیشتر با قیمت بالاتر شگفت زده خواهید شد.

 

برای شغل‌هایی که به نظر نمی‌رسند، درخواست کنید.

همه ما کارهایی را می‌بینیم که مبلغ رویایی ما را می‌پردازند، با این حال بسیاری از ما به خاطر ترس از رد کردن از آنها دور مانده‌ایم. در نهایت، بدترین چیزی که می‌تواند اتفاق بیفتد شما کار را دریافت نمی کنید. که در این مرحله کار، شما رد خواهید شد در حالی که بار دیگر پذیرفته خواهید شد. هنگامی که شما رد می شوید، آن را شخصی نکنید، فقط به دنبال کار بعدی بروید.

 

اجازه ندهید مشتریان قیمت های خود را بیان کنند.

برخی از مشتریان مایل به پرداخت هزینه درخواست می باشند، با این وجود آنها شما را آزمایش خواهند کرد، سعی می‌کنند با قیمت پایین تر مذاکره کنند تا ببینند که چقدر قوی هستند. اگر درمورد نرخهای خود پایبند باشید و به آنها بگوئید پایین‌تر از این گزینه ای نیست و شما چند نفر مشتری دیگر دارید. با این حال، اگر آنها به سرعت پاسخ ندادند، تعجب نکنید. شما می توانید اعتماد کنید که در حداقل‌ترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.

 

متوقف کردن جستجوی کار بر روی تولید محتوا، سایت های رایگان و انجمن ها

گاهی اوقات شما می توانید وب‌سایت‌ها و انجمن‌های خوبی را پیدا کنید، اما اکثر اوقات شما نمی‌خواهید. به این دلیل که این مکان‌ها از نویسندگان زیادی پر شده است که برای مبالغ پایینی نوشته‌اند. اگر می‌خواهید شغل های بالاتر را پیدا کنید، باید به مکان‌هایی بروید که عموم نویسندگان آن را نمی‌شناسند. با این واقعیت که شما باید انجام برخی از جستجوها و تحقیقات را خودتان انجام داده و اطلاعات تماس با کسب و کار را با خودتان را منتشر کنید.

 

به طور کلی، هر کسی می‌تواند در جلسات و گفت‌وگوها با کارهایی با درآمد بالاتر پیدا کند. همه چیز دست شماست، شما این را انتخاب می‌کنید. فقط به خاطر داشته باشید که بدترین چیزی که می‌تواند اتفاق بیفتد این است که شما را رد کرده‌اند! و این پایان جهان نیست. فقط کافی است در آنجا بمانید و به جلو بروید و یک بازی بزرگتر را شروع کنید تا به راه خود برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت | ورود
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
در خانه و در کنار فرزندانتان کار کنید و کسب درآمد کنید
اگر می‌خواهید بدانید چطور در خانه در کنار فرزندان‌تان کار کنید، همین حالا ایمیل خود را وارد کنید تا به شما بگویم.
شما ۷ روز جذاب تا یافتن شغل خانگی پیش رو دارید

شما 7 روز جذاب پیش‌رو دارید تا بتوانید این دوره آموزشی رایگان را تکمیل کنید. هر روز یک ایمیل برای شما ارسال می‌شود تا در نهایت یاد بگیرید که چگونه شغل مناسب خود را پیدا کنید.

شما ۸ روزحذاب برای انتخاب کسب‌وکار خانگی پیش رو دارید

شما 8 روز جذاب پیش‌رو دارید تا بتوانید این دوره آموزشی رایگان را تکمیل کنید.روزی یک درس برای شما ارسال می‌شود تا در نهایت پس از 8 روز بتوانید کسب و کار مناسب خود را راه اندازی کنید.

جشنواره غدیر