۷ روش ساده پول‌سازی برای روزهای آخر سال

عطر، بهار را این‌روزها همه احساس می‌کنیم. هوای تازه از پس زمستانی نه چندان سرد در سال ۹۶ در راه است، عطر دل‌انگیز شکوفه‌های بهاری در همه جا پراکنده شده . در طول ماه‌های بهار ما تمایل داریم که خارج از منزل به سر ببریم و زمان کمتری در داخل صرف می‌کنیم. این نیز زمانی از سال است که ما زندگی جدید را در خانه های‌مان و زندگی در خارج از فضای خانه‌مان تجربه می‌کنیم.
با توجه به تغییرات جدید و نگاه به اطراف‌مان و کمک به دیگران می‌توانیم از روش‌های ساده کسب درآمد کنیم
در اینجا ۷  ایده برای درآمد در روزهای آخر سال و استقبال بهار معرفی می شود:

۱-فروش وسایل قدیمی و بلااستفاده
ایده خوب فروش این است که شما اجناسی را که در سال حداقل یک‌بار از آن استفاده کرده‌اید و حالا بدون استفاده مانده‌اند را به پول تبدیل کنید. ما ایرانی‌ها بر اساس عادت به خرید معمولا چیزهای اضافه زیادی را می‌خریم که شاید چندبار بیشتر از آن استفاده نکنیم. و حجم زیادی را در خانه اشغال می‌کنند. حالا بهترین فرصت است که وسایل اضافی را بفروشید هم پولی بدست می‌آورید و هم خانه‌تان مرتب و خلوت می‌شود.
لوازم خانگی، الکترونیک، اسباب بازی ها و کالاهای دیگر که هنوز در آنها زندگی فراوانی دارند، اما شما از آنها استفاده نمی کنید، می توانید این وسایل را در وب‌سایت‌هایی همانند شیپور، ایسام، دست‌دو، دیوار و… بفروشید

۲- دست‌سازه‌های خود را بفروشید
بسیاری از افراد خودشان دست‌سازه‌هایی دارند که فکر می‌کنند کسی آن‌ها را نمی‌خرد. ولی هستند افرادی که هنر شما را بخوبی خریداری می‌کنند. هر هنر دستی که بلد هستید مانند صنایع دستی، جواهرات، تابلو، عروسک های دست ساز، ترشی و لواشک و چیزهایی از این دست را آماده کنید و اگر تعدادی آماده دارید که برای نمونه آماده کردید می‌توانید در بازارچه‌های مخصوص شهرداری و در وب‌سایت‌ها بفروشید. وب‌سایت‌های بازارخانگی، کادوکارد، دستانه، شریک مامان برای فروش صنایع دستی و محصولات خانگی شما مناسب‌ترین هستند.

۳- پخت و فروش شیرینی‌های خانگی
این‌روزها قنادی‌ها نیاز به آماده‌سازی شیرینی‌های مخصوص عید با ماندگاری بالا دارند. شما می‌توانید از این فرصت استفاده کرده و سریع دست به کار شوید. قبل از هر چیز نمونه آماده کنید و با چند قنادی صحبت کنید تا بتوانید سفارش بگیرید. ممکن است بنظر سخت بیاید اما این بهترین زمان برای پیشنهاد دادن به قنادی‌هاست هم به آن‌ها کمک کرده‌اید هخم خودتان به درآمد رسیده‌اید.

۴- سبزه عید درست کنید و بفروشید
هنوز هم یک هفته زمان داریم و اگر عجله کنید می‌توانید با گل‌فروشی‌های منطقه خود صحبت کرده و برایشان سبزه تهیه کنید و آن‌ها بفروش برسانند. سعی کنید ظروف کاشت سبزه را از ظروف سفالی انتخاب کرده که دارای لعاب و طرح زیبا باشند تا مشتریان را جذب کند.

۵. خدمات مخصوص سالمندان بدهید
سالمندان زیادی هستند که تنها زندگی می‌کنند و کسی نیست برای کارهای روزهای پایان سال به آن‌ها کمک کند. این یک فرصت عالی است که می‌توانید خدمات مخصوص سالمندان برای خریدهای روزهای پایانی سال آنها انجام دهید.
شما می توانید خدمات خود را به طور مستقیم در سراسر محله خود تبلیغ کنید یا در سایت‌های خدماتی ثبت‌نام کنید.

۶. خدمات گل‌و‌گیاه برای استقبال بهار
با شروع بهار، همه چیز نو می‌شود و علاوه بر خود افراد گه نیاز به نو شدن دارند گل‌های آپارتمانی و باغچه‌ای نیز نیاز به رسیدگی دارند. اگر با پرورش گل آشنایی دارید شما می توانید در این راه با ارائه خدمات مراقبت از گل‌وگیاه، کاشت و… به شهروندان کسب درآمدی نیز برای خود داشته باشید.

۷- لباس‌هایی که نمی‌خواهید اهدا کنید
ممکن است با خود فکر کنید با اهدای لباس شما چه سودی می‌برید؟! درست است شاید شما از این‌کار سود مادی نبرید ولی وقتی لباس‌هایی که هنوز قابل استفاده هستند و در کمدها و چمدان‌های شما تلنبار شده‌اند باعث می‌شود هیچ چیز جدیدی نیز جایگزین آن‌ها نشود. یک اصل هست که می‌گوید برای داشتن چیزهای جدید باید قدیمی‌ها و بلااستفاده‌ها را دور ریخت. وقتی شما لباس‌هایی که استفاده نمی‌کنید به مراکز خیریه اهدا کنید مطمپن باشید روزی و برکت به سمت شما سرازیر خواهد شد. بخشش به فقرا و نیازمندان خودش یک‌جور بیمه کردن از نظر رزق‌و‌روزی و برکت خانه است.

در این روز‌های پایانی سال به کارهای ساده نه تنها می‌توانید درآمد کسب کنید بلکه می‌توانید کسب‌و‌کار جدیدی را نیز برای خود بوجود آورید. بعضی مواقع نیاز هست از داشته‌های‌مان دل بکنیم تا چیزهای جدید بدست آوریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت | ورود
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
در خانه و در کنار فرزندانتان کار کنید و کسب درآمد کنید
اگر می‌خواهید بدانید چطور در خانه در کنار فرزندان‌تان کار کنید، همین حالا ایمیل خود را وارد کنید تا به شما بگویم.
شما ۷ روز جذاب تا یافتن شغل خانگی پیش رو دارید

شما 7 روز جذاب پیش‌رو دارید تا بتوانید این دوره آموزشی رایگان را تکمیل کنید. هر روز یک ایمیل برای شما ارسال می‌شود تا در نهایت یاد بگیرید که چگونه شغل مناسب خود را پیدا کنید.

شما ۸ روزحذاب برای انتخاب کسب‌وکار خانگی پیش رو دارید

شما 8 روز جذاب پیش‌رو دارید تا بتوانید این دوره آموزشی رایگان را تکمیل کنید.روزی یک درس برای شما ارسال می‌شود تا در نهایت پس از 8 روز بتوانید کسب و کار مناسب خود را راه اندازی کنید.

جشنواره غدیر